27.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Podróż powrotna z niespodzianką :-)

W Sandomierzu

Dzisiaj wracamy do domu…pobudka była wcześniej niż zwykle, żebyśmy zdążyli jeszcze przed śniadaniem znieść wszystkie bagaże do autokaru. Udało się…jeszcze ostatnie spojrzenie na to czy nic nie zostało np za łóżkiem i możemy iść na śniadanie. Z pełnymi brzuszkami, pożegnaliśmy się z naszymi kolegami i paniami z Rzeszowa

26.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Inhalacje...pakowanie...pożegnanie...

Przed wymarszem...

Przed wymarszem…

„To już ostatni dzień na kolonii

Szybko minęły te dwa tygodnie

Każdy z nas pewnie łezkę uroni

Zanim wyruszy w daleki świat…”

25.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Park Zdrojowy...wyjście na Klimkówkę...sznurkowe sztuczki...

W Parku Zdrojowym

Po zabawnej pobudce – dzisiaj była cyrkowa :-), porządkach i śniadaniu wybraliśmy się na spacer do Parku Zdrojowego oraz po pamiątki. Pogoda oczywiście była piękna. Pijąc mineralną wodę nabraliśmy oprócz zdrowia i urody także sił do popołudniowej wyprawy na Klimkówkę. To była najdłuższa piesza wyprawa w góry na naszej kolonii, wszyscy dali radę :-).

24.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Inhalacje...12 Prac Asteriksa...ognisko...

Nad Taborem

Zabawna pobudka i piękne słońce za oknem…każdego dnia kolonii mamy piękną pogodę :-). Postanowiliśmy szybko przygotować się do komisji czystości, aby przed inhalacjami zdążyć jeszcze poleżeć nad Taborem…udało się:-) . Trochę zabawy w wodzie, spacer do Pijalni na „pyszne” wody mineralne i kosmiczny spacer w oparach z inhalacjami.

23.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Sanok...Solina...rejs..

W skansenie w Sanoku

Poranek i oczywiście wspaniała pogoda 🙂 – wspaniale ponieważ dzisiaj wyruszmy na całodniową wycieczkę autokarową. Szybkie sprzątanie pokoi, pakowanie plecaczków, śniadanie i wsiadamy do autokaru – Przed nami Sanok i Solina. W Sanoku przyjechaliśmy do największego w Polsce Muzeum Budownictwa Ludowego. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od warsztatów –

22.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Inhalacje...siatkówka balonowa...

Szukamy cienia...

Szukamy cienia…

Kolejny piękny i słoneczny dzień na naszej kolonii. Po zabawnej pobudce i pysznym śniadanku oczywiście komisja czystości  i ruszamy do Parku Zdrojowego oraz na inhalacje. Podczas spaceru ozdobiliśmy park naszymi rysunkami.

21.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Pyszne lody...podchody...kicz party

Gramy…

Dzisiaj niedziela. Po balonikowej pobudce i śniadanku

wybraliśmy się do kościoła zdrojowego na Mszę Św., a potem na pyszne lody, gofry i cymbergaja do pobliskiego Piccolo. Zabawa była tak świetna, że musieliśmy poprosić o przesunięcie obiadu na późniejszą godzinę 🙂

20.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Inhalacje...Ścieżka Zdrowia...Poczta francuska...

W Parku zdrojowym

Pierwsza część dnia to inhalacje.Polubiliśmy tę „atrakcję” i zasłynęliśmy w sanatorium Eskulap, jako bardzo rozśpiewana grupa :-). W drodze oczywiście spacerek przez Park Zdrojowy, potem Pijalnia oraz stragany…

19.07.13 r. Rymanów-Zdrój

Wycieczka do Bóbrki i Żarnowca

W Bóbrce…

Dzień pełen niespodzianek…zabawna pobudka była wcześniej niż zwykle, abyśmy zdążyli z toaletą i porządkami przed śniadaniem, ponieważ zaraz po nim wyruszaliśmy na wycieczkę autokarową. Przed nami zgodnie z programem Żarnowiec z Muzeum Marii Konopnickiej i dodatkowa niespodzianka od Źródełka czyli Bóbrka z Muzeum