Blog z kolonii w Mrzeżynie

2-14.07.2016 r.

14.07.16 r. Wróciliśmy do domów 🙂IMG_7964

Dziękujemy za wspólnie spędzony czas na kolonii. Życzymy radosnych i słonecznych wakacji. Już dzisiaj zapraszamy na wycieczkę, podczas której wspólnie zakończymy wakacje w pięknym miejscu 🙂

Wkrótce więcej informacji o wycieczce.

Do zobaczenia 🙂

13.07.16 r. To już ostatni dzień na kolonii…

12.07.16 r. Wycieczka autokarowa do Dziwnowa i Pogorzelicy

11.07.16 r. Plażowanie, kąpiele w morzu, igrzyska kolonijne

10.07.16 r. Wspólne śpiewanie przy gitarze, rejs Czerwonym Szkwałem

9.07.16 r. – Robimy plakaty do naszych spektakli, spacerujemy na Dziewiczą Plażę, zabawy integracyjne i sportowe

8.07.16 r. – Kąpiemy się w morzu, wspinamy się w parku linowym

7.07.16 r. – Mrzeżyno, Mrzeżyno …

6.07.16 r. – Zabawy teatralne i integracyjne, dyskoteka

5.07.16 r. – Wycieczka autokarowa do Western Parku w Zieleniewie oraz Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu

4.07.16 r. – Sportowo integracyjne przedpołudnie – plażowanie

Kolejny słoneczny dzień na naszej kolonii. Po zabawnej pobudce, śniadaniu i komisji czystości udaliśmy się na plac gdzie wzięliśmy udział w  nowych zabawach teatralnych i integracyjnych. W radosnej atmosferze czas szybko płynie :-). Po południu drobne zakupy i oczywiście plażowanie. Wieczór upłynął nam na sportowo, każdy znalazł coś dla siebie, jednocześnie kolejne grupy kontynuowały zajęcia teatralne. Jak zwykle za szybko przyszła pora na sen :-).

3.07.16 r. – Zabawy integracyjne – plażowanie – dyskoteka

Dzisiaj Mrzeżyno powitało nas pięknym słonkiem. Po „Śpiewającej pobudce” i pierwszym sprawdzaniu czystości w pokojach, rozpoczęły się zabawy integracyjne na powietrzu. Dało nam to okazję, żeby się pobawić, ale też trochę lepiej poznać :-). Po południu postanowiliśmy udać się na plażę – było opalanie, granie w siatkówkę, i oczywiście budowle z piasku. Wieczór to szalone tańce na dyskotece, lub ping pong w sali obok. Drugi dzień kolonii za nami – dobrej nocy:-).

2.07.16 r. – Podróż do Mrzeżyna – pierwszy spacer nad morze

Wakacje trwają już od tygodnia – wczesnym rankiem wyruszamy na kolonie  do Mrzeżyna. Pełni entuzjazmu zajęliśmy miejsca w autokarze i w drogę :-). Po kilku godzinach podróży naszym oczom ukazała się tablica z napisem MRZEŻYNO – z radością wysiedliśmy z autokaru na parkingu ośrodka KRAB, w którym spędzimy najbliższe dwa tygodnie. Sprawnie rozlokowaliśmy się w pokojach i zjedliśmy pyszny obiad. Ponieważ ośrodek mieści się blisko plaży, udaliśmy się na wieczorny spacer plażą przez port i miasteczko do ośrodka. Jest już późno – pora spać. Zapowiada się wspaniała kolonia 🙂